SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 17, 2010

Demam..demam..demam.!!!!!

 Ah tidak aku dh demam skang..
psstt..bukan demam denggi la tapi
demam B2ST..


Hurmm pertengahan tahun nieh diorg buat comeback
dengan lagu SOOM..
wow breath in, breath out..
aku suka giler dengan image baru diorg..
satu jer aku boleh kata dengan image baru diorg
COOL 

 jjang leader..Yoon DooJoon

 sweet smile..Jang HyunSeung

 cool rapper a.k.a my hubby..Yong Junhyung

 cute but funny..Yang Yoseob

 the dancine machine..Lee Gikwang

the maknae from 'India' XD..Son Dongwoon

+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+
Dan baru2 nieh diorg comeback dgn lgu yg
paling SWEET..Beautiful..
lagu nih khas u B2UTY-2 diluar sna..trmasuk aku 

 album yg akan aku dpt kan nanti..(blum ader duit TT.TT)

comeback diorg mmg gempak la..
cumil jer aku tgk perf diorg..
lebih2 lgi time diorg perf dlm music core
dekat EVERLAND park..

WELCOME TO 'B2ST' AIRLINE


Pada 12/12 bru2 nieh B2ST telah mengadakan
concert pertama diorg..
(ceh! mcm dialog buku la pulak XD)
ahh biarkan..ikut suka ati aku la..
Dan kat sana diorg telah buat persembahan yg 
paling trbaik la..'Baik punya!'*tagline dafi..
woah!! aku lyn fancam..awhh dengki tau dgn 
korean fan..

hot kan diorg in white..
hurmm last skali aku nk membebel ialah
lgu LOVING YOU!
korang dh dgr?? law blum p dgr skang
dan lebih baik download terus..


lagu nieh di jadikan sbg ost citer All My Love..
DooJoon oppa ader brlakon dlm nih..
hurmm tksbr aku nk download..
mesti best citer nieh..

ok la tgn aku nih dh lenguh dan dh nk msuk maghrib..
jdi smpai sni jerla celoteh aku
nanti aku smbung lgi di hari dan waktu y lain XDD..
bye..bba bba shing!!!


4 comments:

Shemmi

dengar2 dorang nk datg mesia..utk DIGI KPop Live..
silalh tgk...hehehe...

my feveret song absolutely Beautiful!
and x penah nk jemu tgk dorg performe live (live kat hp jela..haha) utk lagu ni..psl sgt cute, sweet, adorable giler!...specially my hubby...KiKwang!hahahaha..(sewel)

eyah_(kim nuri)

shemmi:btul tuh all CUBE fmily dtg buat Digi K-pop Party..aigoo nk sgt prgi..TT.TT tp next year dh exam -sigh-

yup me too..tp ska ugak lgu nieh..
loving u ^^
kikwang jdi cam nerd jer tp cumil
hurmm law nk tgk perf diorg naper tk dwnload jer
kat b2st rising tuh..

Unknown

i love it

Unknown

i love yoseob

Post a Comment